Czas realizacji zamówienia

Staramy się dokładać wszelkich starań, aby czas dostawy ze sklepu do Państwa był jak najkrótszy.

Realizacja zamówienia oznacza skompletowanie, spakowanie i nadanie wysyłki. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki deklarowany przez doręczyciela (pocztę, paczkomaty lub kuriera).

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest wskazana dla każdego produktu. Przygotowanie zamówień i ich realizacja trwa zwykle 1-3 dni robocze. Wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności.

Co wypływa na czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktów i wybranej przez Państwa formy płatności, a czas dostawy uzależniony jest od wybranej przez Państwa formy dostawy.

Każde zamówienie w przypadku płatności przelewem natychmiastowym lub kartą płatniczą wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

Jeśli płacisz przelewem tradycyjnym, Twoje zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto, co najczęściej wydłuża czas realizacji o 1 dzień roboczy.
Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności online lub przelewu bankowego zostaniesz poinformowany, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. Po nadaniu przesyłki za pośrednictwem Inpost lub Poczty Polskiej zostaniesz o tym fakcie poinformowany, a także otrzymasz od nas link do śledzenia przesyłki.

Co oznacza informacja o produkcie „CZAS DOSTAWY 1-3 dni”?

Jest to przybliżony czas, który potrzebujemy na skompletowanie Twojego zamówienia i wysłania jej do Paczkomatu. Czas realizacji zamówienia nie oznacza czasu otrzymania produktu. Bardzo często udaje się nam wysłać paczkę wcześniej, nawet w dniu złożenia zamówienia. Jednak w niektórych przypadkach czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć.

Dostępność produktów
Każdy produkt na naszej stronie ma określony status dostępności. Gdy stan dostępności to „brak towaru”, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej, maksymalnie do dwóch dni roboczych. W przypadku zamówienia większej liczby produktów czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Zamówienie możesz realizować etapami – w tym celu skontaktuj się z nami lub napisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Forma płatności
Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiast.
Płatność przelewem bankowym – czas realizacji zamówienia zależy od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku może to potrwać do dwóch dni roboczych.

Kiedy dostarczane są paczki?
Jeśli wybrałeś odbiór zamówienia przesyłkami InPost, Twoja przesyłka musi być gotowa do odbioru w wybranej przez Ciebie Paczkomacie w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Dokładny status możesz śledzić korzystając z linku, który otrzymasz od nas w wiadomości informującej o nadaniu przesyłki. Dodatkowo InPost powiadomi Cię smsem, kiedy paczka dotrze do Paczkomatu.

Dostarczamy również na terenie całej Europy.
Czas dostawy paczek zagranicznych wynosi od 2 do 14 dni w zależności od kraju i wybranej metody dostawy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie po stronie przewoźników.

Wszelkie informacje o rodzajach i kosztach dostawy znajdują się w stopce naszej strony w działach: Dostawa i koszty przesyłki.

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem? Taka opcja nie jest możliwa.

PAMIĘTAJ!
Paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta, trudne warunki drogowe czy specjalne promocje BAZANVI.PL, czas dostawy może się wydłużyć.
Informujemy również, iż zgodnie z Regulaminem w szczególnych przypadkach (bardzo duża ilość zamówień, braki magazynowe, zamówienie złożone z dużej ilości świec) czas realizacji danego zamówienia może wydłużyć się do 10-14 dni roboczych. O wszelkich opóźnieniach informujemy indywidualnie.

Ważne!
Wszystkie przesyłki pakujemy solidnie i bezpiecznie. Ponieważ jednak świece są produktem delikatnym, pomimo starannego pakowania i zabezpieczenia przesyłki mogą ulec uszkodzeniu podczas dostawy. W przypadku wyrządzenia szkody prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego, który będzie podstawą do reklamacji.