Częste pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Z czego zrobione są świece?

Wszystkie świece wykonujemy ręcznie w małych ilościach, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Używamy wyłącznie naturalnych składników najwyższej jakości od zaufanych dostawców – naturalnego, wosku sojowego.

Czym jest wosk sojowy?

Wosk ten jest naturalny, pochodzenia wyłączenia roślinnego, biodegradowalny. Nie zawiera żadnych toksyn, nie wydziela kancerogennych substancji, jak toluen i benzen. Świece wykonane z takiego wosku nie dymią i nie szkodzą zdrowiu. Ponadto wosk sojowy bardzo łatwo jest usunąć z powierzchni czy ubrań przy użyciu wody i detergentu.

Czy kolor produktu ze strony może różnić się od rzeczywistego produktu?

Kolor produktu w rzeczywistości może się oczywiście delikatne różnić. Będzie to jednak różnica bardzo subtelna, być może nawet niezauważalna. Zależy to między innymi od ustawień monitora i ekranów smartfonów, na których zdjęcia są wyświetlane.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1 – 3 dni robocze licząc od chwili:
– gdy klient dokonuje płatności przy użyciu serwisów: PayU lub PayPal – otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty,
– gdy klient wpłaca przelewem na rachunek – zaksięgowania wpłaty na rachunku.
Realizacja zamówienia oznacza skompletowanie, spakowanie i nadanie wysyłki. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przesyłki przez doręczyciela.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia zaznacz, że chcesz taką fakturę otrzymać oraz podaj niezbędne dane, które muszą się na niej znaleźć, a faktura oczywiście zostanie wysłana mailem oraz dołączona do paczki.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Co wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienie który zostanie wysłany wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, Klient indywidualny ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Jeśli wystawiliśmy fakturę VAT – niestety nie przewidujemy możliwości zwrotu. W szczególnych przypadkach możliwa jest wymiana towaru na inny w tej samej kwocie.

Produkt, który mnie interesuje, jest niedostępny. Czy jest szansa, że ​​znów trafi do sklepu?

Tak, prosimy o maila i udzielimy informacji: bazanvi.pl@gmail.com

Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

Oczywiście mamy możliwość wysłania przesyłki za granicę. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.

Czy istnieje możliwość zamówienia z darmową dostawą?

Tak, jest to możliwe jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 149 zł. Wysyłka na terenie Polski.

Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?

Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego.