Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Wszystkie świece wykonujemy ręcznie w małych ilościach, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Używamy wyłącznie naturalnych składników najwyższej jakości od zaufanych dostawców – naturalnego, wosku sojowego.
Wosk ten jest naturalny, pochodzenia wyłączenia roślinnego, biodegradowalny. Nie zawiera żadnych toksyn, nie wydziela kancerogennych substancji, jak toluen i benzen. Świece wykonane z takiego wosku nie dymią i nie szkodzą zdrowiu. Ponadto wosk sojowy bardzo łatwo jest usunąć z powierzchni czy ubrań przy użyciu wody i detergentu.
Kolor produktu w rzeczywistości może się oczywiście delikatne różnić. Będzie to jednak różnica bardzo subtelna, być może nawet niezauważalna. Zależy to między innymi od ustawień monitora i ekranów smartfonów, na których zdjęcia są wyświetlane.
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1 – 3 dni robocze licząc od chwili:
– gdy klient dokonuje płatności przy użyciu serwisów: PayU lub PayPal – otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty,
– gdy klient wpłaca przelewem na rachunek – zaksięgowania wpłaty na rachunku.
Realizacja zamówienia oznacza skompletowanie, spakowanie i nadanie wysyłki. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przesyłki przez doręczyciela.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia zaznacz, że chcesz taką fakturę otrzymać oraz podaj niezbędne dane, które muszą się na niej znaleźć, a faktura oczywiście zostanie wysłana mailem oraz dołączona do paczki.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienie który zostanie wysłany wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.
Tak, Klient indywidualny ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Jeśli wystawiliśmy fakturę VAT – niestety nie przewidujemy możliwości zwrotu. W szczególnych przypadkach możliwa jest wymiana towaru na inny w tej samej kwocie.
Tak, prosimy o maila i udzielimy informacji: bazanvi.pl@gmail.com
Oczywiście mamy możliwość wysłania przesyłki za granicę. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.
Tak, jest to możliwe jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 149 zł. Wysyłka na terenie Polski.
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego.