Jak kupować?

Serdecznie witamy w naszym sklepie internetowym BAZANVI.PL

Nie obawiaj się zakupów online. Produkty dostępne w naszym sklepie są najwyższej jakości i na pewno spełnią Twoje oczekiwania.
Wszystkie nasze produkty są nowe, wykonane przez nas ręcznie, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i z poszanowaniem dla środowiska naturalnego.

Poniżej krok po kroku opisujemy jak szybko możesz złożyć swoje zamówienie w sklepie internetowym BAZANVI.PL. Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta. Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.

Krok 1 – Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • aby kupić wybrany produkt należy nacisnąć przycisk Kup to. Tak postępujesz ze wszystkimi produktami, które Cię interesują. Wszystkie produkty zostaną zebrane w koszyku.
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do Koszyka.

Krok 2 – Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • możecie skorygować ilości lub usunąć niechciane towaru,
  • klikając na ikonę X usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę, następnie naciśnij przycisk Zastosuj kupon,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk Zaaktualizuj koszyk i Przejdź do płatności.

Krok 3 – Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na Zaloguj się,
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję Zarejestruj się,
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz Inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu Uwagi,
  • po kliknięciu na Wybierz Paczkomat wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji,
  • kliknięcie na przycisku Kupuję i płacę oznacza potwierdzenie zakupu i kończy procedurę jego składania,
  • na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia,
  • nie otrzymanie e-maila potwierdzającego zamówienie w kilka minut po jego złożeniu, może oznaczać, że e-mail Klienta został podany nieprawidłowo lub wystąpiły problemy techniczne. W takim przypadku prosimy o sprawdzenie czy zamówienie figuruje na Koncie Klienta- po zalogowaniu się wejdź w Moje konto. Brak zamówienia oznacza, że nie zostało złożone prawidłowo.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą rubryką Częste pytania, w której umieściliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym.