Serdecznie witamy w naszym sklepie internetowym BAZANVI.PL
Nie obawiaj się zakupów online. Produkty dostępne w naszym sklepie są najwyższej jakości i na pewno spełnią Twoje oczekiwania.
Wszystkie nasze produkty są nowe, wykonane przez nas ręcznie, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i z poszanowaniem dla środowiska naturalnego.
Poniżej krok po kroku opisujemy jak szybko możesz złożyć swoje zamówienie w sklepie internetowym BAZANVI.PL. Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta. Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
Krok 1 – Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- aby kupić wybrany produkt należy nacisnąć przycisk Kup to. Tak postępujesz ze wszystkimi produktami, które Cię interesują. Wszystkie produkty zostaną zebrane w koszyku.
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do Koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- możecie skorygować ilości lub usunąć niechciane towaru,
- klikając na ikonę X usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę, następnie naciśnij przycisk Zastosuj kupon,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk Zaaktualizuj koszyk i Przejdź do płatności.
Krok 3 – Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na Zaloguj się,
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję Zarejestruj się,
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz Inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu Uwagi,
- po kliknięciu na Wybierz Paczkomat wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji,
- kliknięcie na przycisku Kupuję i płacę oznacza potwierdzenie zakupu i kończy procedurę jego składania,
- na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia,
- nie otrzymanie e-maila potwierdzającego zamówienie w kilka minut po jego złożeniu, może oznaczać, że e-mail Klienta został podany nieprawidłowo lub wystąpiły problemy techniczne. W takim przypadku prosimy o sprawdzenie czy zamówienie figuruje na Koncie Klienta- po zalogowaniu się wejdź w Moje konto. Brak zamówienia oznacza, że nie zostało złożone prawidłowo.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą rubryką Częste pytania, w której umieściliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym.